Мақсаты-МЖМБС талаптарына сәйкес білім алушылардың білім сапасын бағалау.
Тапсырмалар:
Білім алушылардың функционалдық сауаттылық деңгейін анықтау
Білім мен дағдыларды меңгеру деңгейін анықтау
Мүдделі тараптардың кері байланысы
Мектептерге, оқу бағдарламаларын әзірлеушілерге, саясатты айқындайтын тұлғаларға
Оқу бағдарламаларын жетілдіру
Білім беру мазмұнын жақсарту жөніндегі іс-қимылдардың катализаторы ретінде қызмет ету
Білім алушылардың білім жетістіктеріне мониторинг жүргізу қағидаларына сәйкес жүргізіледі (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5 мамырдағы № 204 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 11 мамырда № 22711 болып тіркелді).
МОДО мониторингі оның нәтижелері оқушы үшін де, мұғалімдер үшін де, білім беру ұйымдары үшін де құқықтық салдары жоқ.
4 және 9 сыныптарда, сондай-ақ колледждің 2 және/немесе 3 курстарында электрондық форматта өткізіледі. Және білім беру ұйымдарының жалпы санының 25% - охватыв ғана қамтиды.
МОДО қорытындысы бойынша, Ы атындағы КЕАҚ. Алтынсарина әр мектеп пен колледждің білім сапасын одан әрі жетілдіру бойынша әдістемелік ұсынымдар әзірлейді.
МОДО-ең алдымен үлгілік оқу жоспарларын түзету, оқулықтарды жетілдіру және басқару шешімдерін қабылдау үшін қажетті құрал. Білім беру ұйымдарының басшылары өз мектебінің немесе колледжінің оқу олқылықтарын талдауға басшылық етеді.
МОДО-дағы инновациялар жаңа типтегі мәселелерді қалыптастыруға және халықаралық салыстырмалы зерттеулердің ұқсастығы бойынша тәуелсіз тест-әкімшілерді тарта отырып, тестілеу процесін әкімшілендіру рәсімін қайта қарауға бағытталған.
Халықаралық әріптестермен (ETS, IEA, RCEC және т.б.) бірлесіп МҚББ валидациялық зерттеу жүргізу, сондай-ақ жүргізу рәсімін аккредиттеуден өту жоспарлануда.