Білім беру ұйымы мен отбасының өзара іс-қимылын үйлестіру жөніндегі кеңес
1. Құрамына директор, директордың ТЖ, ТЖ, ҒҒЖ жөніндегі орынбасарлары, мектептің ата-аналар комитетінің өкілдері кіретін білім беру ұйымы мен отбасының өзара іс-қимылын үйлестіру жөніндегі кеңес құру.
2. Істердің жағдайын және жаңа міндеттерді талдау негізінде сыныптық ұжым мен мектеп деңгейінде жобаны іске асыру жөніндегі қызметті жоспарлау (ғылыми-әдістемелік бағыт, диагностикалық-Талдамалық). Директордың ТР, УР, ҒМР жөніндегі орынбасарлары жүзеге асырады.
3. Сынып деңгейінде ата - аналармен жұмыс формалары: (профилактикалық, консультациялық-ағартушылық, дамытушылық бағыттар).
1) Ата-аналармен жеке жұмыс:
- интерактивті әңгіме;
- сауалнама және диагностика;
- үйге бару;
- кеңес беру;
- педконсилиум;
- ата-аналардың жеке тапсырмаларды орындауы.
2) ата-аналармен жұмыстың топтық және ұжымдық нысандары:
- ата-аналар комитетімен өзара іс-қимыл,
- шығармашылық топтармен өзара іс-қимыл;
- мамандармен топтық консультациялар (директордың ТЖ жөніндегі орынбасары, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопед және т. б. тар мамандар),
- команда құру
- кофе-монинг,
- мамандарды тарта отырып, ата-аналарға арналған практикалық сабақтар (педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопед және т. б. тар мамандар),
- отбасылық клуб, ашық сынып ата-аналар жиналысы
- тақырыптық квесттер, ата-аналармен қарым-қатынас сағаттары, "ата-аналардың жұмысында бір күн" кәсіптік бағдарлау, бірлескен театрлық және кәсіптік бағдарлау қызметі, мектеп БАҚ, ата-аналар комитетімен өзара іс-қимыл, топтық консультациялар, тренингтер; әкелермен кездесулер.
4. Мектеп әкімшілігі деңгейінде ата - аналармен жұмыс формалары:
(Консультативтік-ағартушылық бағыт)
1) жеке нысандар:
- "Директор сағаты "(директордың ата-анасымен жеке жұмыс істеуі үшін белгіленген уақыт);
- "Әкімшілік қабылдау бөлмесі" (директордың ТЖ, ТЖБ жөніндегі орынбасарларының ата-аналарымен жеке жұмысы үшін белгіленген уақыт);
- пән мұғалімдерімен жеке консультациялар (жалпымектептік ата-аналар жиналысының алдында білім алушылардың ата-аналары үшін мамандардың, пән мұғалімдерінің жеке консультациялары өткізіледі).
- білім беру ұйымы мен отбасының өзара іс-қимылының озық тәжірибесін талқылай отырып, Ашық диалог алаңдары.
2) жұмыстың ұжымдық нысандары:
- ашық ата-аналар жиналысы (жалпымектептік ата-аналар жиналысының алдында білім алушылардың ата-аналары үшін мамандардың, пән мұғалімдерінің жеке консультациялары өткізіледі);
- ата-аналарға білім беруді ұйымдастыру (Ашық есік күндері; "дөңгелек үстелдер"; ата-аналардың өздері тақырыпты анықтайтын және талқылауға мамандарды шақыра алатын тәрбие мәселелері жөніндегі конференциялар; балалар концертінің лекциясы басталар алдында көрсетілімі бар ата-аналар дәрісханасы; ата-аналар апталары; сұрақ-жауап кештері, "TEDx" форматындағы "Диалог" клубының жұмысы ).
3) ата-аналардың қызметін көтермелеуді ұйымдастыру:
- оқу жылының қорытындысы бойынша "Үздік ата-аналар ұжымы", "Үздік ата-аналар комитеті", "Ең белсенді ата-ана" және т. б. конкурстар өткізу.;
- "тату отбасы" атағын беру (барлық отбасы мүшелері мектеп, сынып өміріне белсенді қатысады);
- үлгілі отбасылардың Құрмет Кітабын ресімдеу (фотосуреттер, отбасы паспорты, олардың еңбек нәтижелері);
- ең белсенді ата-аналарға алғыс хаттарды ресімдеу;
- отбасылармен және олардың жетістіктерімен Мектеп баспасы, Мектеп сайты, әлеуметтік желілер, газеттер және т.б. БАҚ арқылы танысу.
5. Мектеп әкімшілігі деңгейінде мұғалімдермен жұмыс формалары:
1) педагогтердің қызметін көтермелеуді ұйымдастыру:
- тәжірибелі, кәсіби жұмыс істейтін педагогтерге"Ата-аналармен жұмыс жөніндегі әдіскер" атағын беру;
2) педагогтердің шығармашылық конкурстарын өткізу:
- "түпнұсқа ата-аналар жиналысы (әзірлемелер немесе басқа да ашық іс-шаралар конкурсы)" конкурсын өткізу;
- шығармашылық эсселер конкурсын өткізу, педагогтардың отбасымен жұмыс туралы рефлексиясы.
- ата-аналармен жұмыс мәселелері бойынша үздік жобаға конкурс өткізу.
6. Білім бөлімдерінің үйлестіру кеңестерімен өзара іс-қимылы:
(Аналитикалық бағыт)
- жобаны іске асыру бойынша ұсынымдар, әдістемелік әзірлемелер, тәжірибе алмасуды ұйымдастыру;
- критерийлерге сәйкес әр мектепте (әр тоқсанның қорытындысы бойынша) жобаны іске асыру мониторингі.